Sayfalar

2 Ağustos 2014 Cumartesi

KİTAP YORUMU 2 ll KÜRK MANTOLU MADONNA-SABAHATTİN ALİ






Herkese merhabalar!!
Bugün sizlerle blogumdaki 2.kitap yazımı paylaşıyorum.Bu kitap tabi ki de en son okuduğum ve herkesin öve öve bitiremediği -ki gerçekten haklılarmış- benim de çok beğendim bir kitap olan Kürk Mantolu Madonna.


Bende bu kitabın eski basımlarından biri vardı ve uzun zamandır kitaplığımda duruyordu.Hatta bu Kürk Mantolu Madonna daha D&R da çok satanlara geçmeden..


İnstagramda birçok bloggerin okuyup çok beğendiği bu kitabı bende okumak istedim ve en sonunda okudum ve bitti.Şimdi geçelim kitabımıza.
Kürk Mantolu Madonna'nın şu an kullandığımız Türkçe'ye göre ağır bir dili var.Nedeniyse apaçık ortada bayağı sene önce yazılmış bir kitap.Ağır bir dili var derken çok zor anlaşılan demek istemiyorum şu an bizim okuduğumuz kitaplara göre ağır yani biraz eski kelimeler de var.Hatta Almanca kelimeler bile geçiyor arada.
Kitap ilk başlarda bana sıkıcı gelmişti hiçbir anlam verememiştim ama daha sonra o günlük kısmına geçince pek bir sevdim.
Aslında bir insanın bir tabloya nasıl böyle aşık olunabileceğini anlatıyor bu kitap ve gerçekten güzel bir dille anlatılıyor olaylar.Dilini de ağır olmasına rağmen sevdim,
Bu kitabı okumayanların okumasını kesinlikle öneririm.Bende Sabahattin Ali'nin diğer kitaplarını almayı düşünüyorum.Hangilerini önerirsiniz??

Herkese iyi okumalar :))

2 yorum:

  1. Kuyucakli Yusuf
    İçimizdeki Seytan i siddetle oneriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki kitabını da görmüştüm en kısa zamanda alıp okumayı düşünüyorum.Kürk mantolu madonnayı keşke daha önceden okusaydım diyorum şimdi.Teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil