Herkese merhabalar!!
Bugün sizlerle blogumdaki 2.kitap
yazımı paylaşıyorum.Bu kitap tabi ki de en son okuduğum ve herkesin öve öve
bitiremediği -ki gerçekten haklılarmış- benim de çok beğendim bir kitap olan
Kürk Mantolu Madonna.
Bende bu kitabın eski
basımlarından biri vardı ve uzun zamandır kitaplığımda duruyordu.Hatta bu Kürk
Mantolu Madonna daha D&R da çok satanlara geçmeden..
İnstagramda birçok bloggerin
okuyup çok beğendiği bu kitabı bende okumak istedim ve en sonunda okudum ve
bitti.Şimdi geçelim kitabımıza.
Kürk Mantolu Madonna'nın şu an
kullandığımız Türkçe'ye göre ağır bir dili var.Nedeniyse apaçık ortada bayağı
sene önce yazılmış bir kitap.Ağır bir dili var derken çok zor anlaşılan demek
istemiyorum şu an bizim okuduğumuz kitaplara göre ağır yani biraz eski
kelimeler de var.Hatta Almanca kelimeler bile geçiyor arada.
Kitap ilk başlarda bana sıkıcı
gelmişti hiçbir anlam verememiştim ama daha sonra o günlük kısmına geçince pek
bir sevdim.
Aslında bir insanın bir tabloya
nasıl böyle aşık olunabileceğini anlatıyor bu kitap ve gerçekten güzel bir
dille anlatılıyor olaylar.Dilini de ağır olmasına rağmen sevdim,
Bu kitabı okumayanların okumasını
kesinlikle öneririm.Bende Sabahattin Ali'nin diğer kitaplarını almayı düşünüyorum.Hangilerini önerirsiniz??
Herkese iyi okumalar :))




Kuyucakli Yusuf
YanıtlaSilİçimizdeki Seytan i siddetle oneriyorum
iki kitabını da görmüştüm en kısa zamanda alıp okumayı düşünüyorum.Kürk mantolu madonnayı keşke daha önceden okusaydım diyorum şimdi.Teşekkür ederim yorumunuz için
Sil