Sayfalar

28 Temmuz 2014 Pazartesi

KİTAP YORUMLARIM 1 II ANLAŞMA-JODI PICOULT


'Söylenecek bir şey kalmamıştı.

Kollarını ona dolayan kızın hayatının her evresini gözünün önüne getirebiliyordu;
beş yasında daha sarısın, on bir yasında hızla boy atıyor, on üç yasında elleri erkeksi.
Mehtap, çekik gözlerinde yansıyarak yuvarlanıyordu gökyüzünde.

Kız onun teninin kokusunu içine çekti ve "Seni seviyorum," dedi.

Genç adam onu o kadar usulca öptü ki kız bunu hayal ettiğini sandı; gözlerine bakmak için biraz geri çekildi.
Ve silah patladı.'
Harte ve Gold aileleri on sekiz yıl boyunca yan yana evlerde yasadı. Aile pikniklerinden en


mahrem sırlara kadar her şeyi paylaştılar. Çocukları Chris ve Emily'nin yakınlaşması da bu nedenle sürpriz olmadı, hatta arzu edildi. Birbirini neredeyse doğdukları günden beri tanıyan, hiç ayrılmayan liseli iki genç, ailelerinin gurur tablosunda el ele gülümsüyordu; ikisi de
başarılı, ikisi de popüler, ikisi de pırıl pırıl.

Ama bir gece yarısı çalan telefonla her şey değisti;Emily basından vurulmuştu, Chris olay yerindeki tek kişiydi ve silahta kendisi için de bir kursun olduğunu söylüyordu... 

İnsan, aile, dostluk, ask...

Siz olsanız ne yapardınız?

Ben olsaydım diye çok düşündüm.Ama hala söylenecek bir söz yapılacak bir şey bulamadım ne yazık ki.Her kitaba aynı şeyi söylerim evet çok beğendim okuduğum en güzel kitap diye ama sanırım beni uzun süre etkileyecek ve aklımdan çıkmayacak  bir kitap oldu.
Öncelikle Jodi Picoult'un yazar diline hayran olduğumu söylemeliyim sanırım.Öyle içten akıcı ve güzel bir anlatımı var ki bir bölüm bittiğinde hemen diğerini de okumak istiyorsunuz.Ama ne yazık ki biten bir bölümün ardından geçmişe gidiyorsunuz.Geçmiş ve şu anki anlatım arasında öyle kayboluyorsunuz ki kitabın bitmemesini istiyorsunuz açıkçası bende öyle oldu.Kendimi anlatılan kişilerin yerine koyamadan edemedim ve kitabı bitirdiğimde sanki bir boşluğa düştüm.
Okuğum ilk Jodi Picoult kitabından sonra(kız kardeşimin hikayesi) hemen başka bir kitabını almak istemiştim ve şu an iyi ki de almış ve okumuşum diyorum.Sanırım en kısa sürede diğer iki kitabını da alacağım.
Ayrıca April yayınlarının bu şekildeki kapak baskılarına hayran kaldım.gerçekten oldukça etkileyici ve anlamlı şekilde yapılmış kapaklar.Atlı karıncanın neden bu kapakta olduğu söylemiyim o da size sürpriz olsun.Ne dersiniz?


















instagram hesabım:http://instagram.com/kitabimkahvemkedimveben

2 yorum:

  1. Harika bir kitaba benziyor, çok merak ettim. Yazına sağlık güzel anlatmışsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :)) doğru tahmin gerçekten harika bir kitap kız kardeşim için'i de öneririm hatta filmi bile var diğer kitaplarını da inşallah okumak istiyorum çok teşekkürler yorum için

      Sil