Sayfalar

6 Ağustos 2014 Çarşamba

KİTAP YORUMU 3 ll SON KAMELYA-SARAH JIO







'Önce küçük bir tohum düşer kalbinin odasına sonra aşkla yeşerir.Kulak verin umudun sesini duyabiliyor musunuz?'
Ben az da olsa duydum umudun sesini kitabın en başından beri.Çünkü her zaman bir umut vardır hiçbir şey imkansız değildir ve ben bunun kitaplarda da böyle olduğuna inanıyorum yanlış mıyım?
1940 lar ve 2000 ler arasına sıkışmış bir Sarah jio romanı daha.Gerçekten bu kadının yazar diline anlatışına ve olayı kurgulayışına HASTAYIM.
1940larda fakir bir fırıncı ailenin kızı Flora ve 2000lerde bahçe tasarımcısı Addison.. herşey Floranın o gemiye binmesiyle ve Addisonun kocasıyla livinigston köşküne gitmesiyle başlar.
Bazen aşk bazen hüzün bazen de çok az olsa da gerilimle karşılıyor bizi tekrar Sarah Jio.Ama diğer romanlarını okuduktan sonra bunda hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim.Bu tabi ki benim kişisel fikrim ama genelde duyduğum yorumlar da bu yönde.Ama bu kitabı kötü bir kitap yapmaz zaten kötü bir kitap yoktur diye düşünüyorum ben.Sarah jio bu kitapta sadece tüm hünerlerini gösterememiş bence.Yoksa yine kurgu harika.Bu arada diğer kitaplarını da mutlaka okumanız önerilir yavaş yavaş onların da yazıları gelecek.
sarah jio okudunuz mu okuduysanız hangi kitaplar ve yorumlarınız neler?bunları bizimle paylaşın ki herkes yararlansın değil mi :))


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder