Sayfalar

25 Ağustos 2014 Pazartesi

KİTAP YORUMU 4ll PABUCUMUN AJANI-ASUDE






Herkese mutlu pazartesiler!
Aslında 2 hafta kadar önce bitirdiğim ve yazısını tatile gitmeden yazdığım ama internetim olmadığı için yayınlayamadığım kitap yazımla karşınızdayım efendim :)

Kitabı bazı instablogger arkadaşlardan görüp merak edip almıştım.Tabi ki BKM indiriminden :) Aslında çok bir şey beklemiyordum çünkü neredeyse hiç duyulmamış bir yayınevi ve daha önce adını hiç duymadığım bir yazar.Alırken biraz tereddüt ettim acaba hoşuma gider mi diye ama sanırım kapağı ve ismi beni kendine çekti.Şimdi de iyi ki almışım diyorum.Bence her yaştan insanın okuyabileceği tam kıvamında yazılmış çok hoş bir roman.



Kitapta tam yerinde kullanılmış çok hoş espriler var.Böyle içinizi baymayan ve o anda tam söylenebilecek türden.
Dilini de beğendim be bu yazarın.Çünkü sıkıcı bir anlatımı yok ve ben kitabın ilk sayfasından kitap bitene kadar büyük bir keyifle okudum.
Kitabımızın ana kahramanlarından Deniz ne kadar himono onnaysa onun sevgili patronu Kurumsal Zorba Tuna da bir o kadar titiz düzenli tertipli bir holding yöneticisi.Yani tam anlamıyla birbirine zıt 2 karakter..Ama o kadar güzel kurgulanmış bir roman ki ben hiç bir eksik bulamadım bu kadar zıt 2 karakterin yorumlanmasında.
Kitabın ilk cümlesi 'Her şey bir düğmeyle başladı' ve evet Deniz için her şey bir düğmeyle başladı eğer o düğme kopmasaydı Deniz iş aramayan bir kız olsaydı ve Türkiye'de yaşayan ereklerin %50 sinin adı Ahmet olmasaydı ne olurdu bilemem ama kitabı okurken iyi ki de öyleymiş dedim ben.
Kısacası kitabı çok beğendim ve devamının geleceğini de yazarımız Asude'den direkt öğrendim.Pabucumun Ajanı 2 Ekim başı gibi çıkacakmış sakın benden duymuş olmayın :))
Ayrıca instagram üzerinden kendisi de takipçilerine okuyucularına karşı çok ilgili çok uzun olmasa da kendisiyle sohbet etme fırsatı yakaladım.
Asude'nin tabi ki diğer kitapları da alınacaklar listeme eklendi.
Herkese keyifli haftalar, bol kahveli güzel okumalar!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder