Sayfalar

24 Şubat 2015 Salı

KİTAP YORUMU ll SENDEN ÖNCE BEN-JOJO MOYES

SENDEN ÖNCE BEN-JOJO MOYES
Upuzun bir aradan sonra tekrar hoşgeldiniz bloguma.Biliyorum çok ihmal ettim çok boşaldım burayı çünkü geçerli sebeplerim vardı.Okul sınavlar dersler derken kaç ay geçmiş buraya yazı yazmayalı.Açıkçası ben de özlemişim ve artık düzenimi oturtup yazmak istiyorum.E lafı daha da uzatmadan geçelim yazımıza bakalım ben beğenmiş miyim bu kitabı..


'Aşk vardır ona inanmaktan vazgeçme' demiş yazarımız jojo moyes bence de iyi demiş güzel demiş.Bu kitabın konusu tam anlamıyla bu sözü kapsıyor.Ayrıca şu söz de bu kitaba göre doğrulanmış oluyor 'En büyük aşklar nefretle başlar'
Çok övülen bir kitap bildiğiniz gibi senden önce ben ama aynı zamanda övgüyü de hak eden bir kitap neden mi?Çünkü bir kere mükemmel bir kurgu mükemmel olay akışı ve mükemmel bir yazar dili var kitapta.
Kitabımız küçük bir kasabada yaşayan ve işini kaybeden lou ve geçirdiği motosiklet kazası ile yaşamı paramparça olan will arasında geçiyor.Lou işini kaybettiğinden yeni bir iş bulmak zorundadır ve aynı zamanda will e bakabilecek bir bakıcı gereklidir.anlayacağınız gibi lou bakıcı olarak çalışmak zorundadır ve ondan sonra olaylar kopar.(devamını anlatmayayım süprizi kaçmasın :))

Lou gibi renkli kişiliği olan biri ve geçirdiği kazadan sonra tüm yaşama sevincini kaybeden will nasıl anlaşacaklar acaba? will in karşısına çıkan zorluklara nasıl karşı koyacaklar birlikte?işte tüm bu soruların cevabı kitabımızda saklı.Okuyun ve görün :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder