Sayfalar

28 Ağustos 2014 Perşembe

KİTAP YORUMU 6 ll DÜŞLERİN ÖTESİNDE-SUSAN GLOSS

Herkese mutlu günler efendiim :))
Bugün de tatilde okuduğum kitapların yorumlarına tüüm hızımızla devam ediyoruz :) Günün kitabı yine çok sevdiğim yayınevi Arkadya'dan çok hoş bir roman Düşlerin Ötesinde.
Ben bu romanı çok çok beğendim.Anlatım çok güzel çünkü.İlk başlarda biraz yavaş gitse de yarısından çoğunu tek günde okudum.İçinizi ısıtan sizi bir sonraki bölümü okumak için zorlayan sımsıcak bir kitap.
Açıkçası yaz aylarında genellikle tüyler ürpertici daha doğrusu havanın sıcaklığını unutturacak kitaplar okumaya çalışıyorum.Yani demem o ki bu kitabı kışın yağmurlu bir günde elime kahvemi alıp pencere kenarında okusam mükemmel olurmuş.Kitap zaten süper artık öyle de tadından yenmezmiş.
Violet'in ikinci el butiği sayesinde hayatları kesişen üç kadını anlatıyor kitabımız: Violet , Amithi ve April
Gerçekten hayat dolu bir kitap ben çok beğendim :))
Kapak tasarımı yine harika her zamanki gibi ona bir sözüm yok.Eğer siz de hayatın içinden hoş kitapları seviyorsanız bu kitabı da bir okumalısınız.

Kitapla ilgili sizin düşünceleriniz neler??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder