Sayfalar

26 Ağustos 2014 Salı

YENİ KİTAPLARIM ll

Herkese selamlar öncelikle :))
Artık arayı uzatmadan her gün post atmaya çalışacağım.Bugün de daha eve gelir gelmez oturdum bilgisayar başına ve daha bugün aldığım kitaplarımı size anlatacağım.
Öncelikle Bursa'da oturan arkadaşlar için tekrar belirtmek istiyorum Fomara'daki BKM kapanıp Fsm bulvarına taşındığı için uzun bir süredir tüm kitaplarda %50 indirim vardı.Ama bu gidişimde sanırım D&R ın çok satanlarında olan kitaplarda %25 indirim yapmışlar daha önceden o kitaplar yoktu.Eğer Bursa'da oturuyorsanız veya yolunuz Bursa'ya düşerse mutlaka uğrayın çünkü gerçekten kaçırılmayacak bir indirim var.




İlk seçtiğim kitap Martı yayınlarının daha yeni çıkan hatta basım tarihi Eylül 2014 yazan ama BKM'de %50 indirimde görünce dayanamayıp aldığım Michelle Knight ve Michelle Burford'un romanı Beni Bulun.Çok kısa bir süre önce Martı yayınlarının instagram hesabında bu kitabı görmüştüm ama daha yeni çıkmış bir indirime girsin o zaman alırım diyordum.Bu kitap gerçek bir yaşam öyküsüymüş hem öyle olması hem de arka kapakta yazanlar beni etkilemişti ve alınacaklar listeme girmişti.Kısmet bugüneymiş.Umarım okuduğumda beğenirim :))


 Martı Yayınları instagram adresi:                          http:www.instagram.com/martiyayinlari









İkinci kitabımsa sevgili Asude'nin bir kitabı: Dikkat!Aşk Çıkabilir.
Daha önce bildiğiniz gibi Pabucumun Ajanı Adlı kitabını bayıla bayıla okumuştum yazısını da daha dün yayınlayabilmiştim.E %50 indirimde görünce de kaçırmak istemedim bu kitabı da tabiki.Aynı tarzda olacağını düşünüyorum ama acaba beğenecek miyim bunu da??Sırada Asude'nin alınacak tek kitabı Gül ve Avcı kaldı onu da alayım mı sizce?
Asude instagram hesabı:http: www.instagram.com/deasude
Pabucumun Ajanı kitap yorumum: http://kitabimkahvemkedimveben.blogspot.co.uk/2014/08/kitap-yorumu-4ll-pabucumun-ajani-asude.html





Üçüncü ve son seçtiğim kitap ise Darien Gee'nin yeni çıkan kitabı Umut Mevsimi.Daha öncesinde yine BKM'den Dostluk Ekmeğini almıştım ama hala okuyamadım.İnstagramda konuştuğum arkadaşlar ise sürekli bana Dostluk Ekmeğini oku diyorlardı hala okuyamadım ama o kadar gaza dayanamayıp Umut Mevsimini de aldım.Sizce önce hangisini okumalıyım Umut Mevsimi mi? Dostluk Ekmeği mi?







Benim küçücük minicik kitap alışverişim bu kadardı.Siz son zamanlarda hangi kitapları aldınız??



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder