Sayfalar

27 Ağustos 2014 Çarşamba

KİTAP YORUMU 5 ll DÜĞÜN HEDİYESİ-LUCY KEVIN

Herkese merhabalaar :)
Bugünün kitap yorumu son zamanlarda favori yayınevim olan Arkadya Yayınları'nın çok şirin kapaklı çok tatlı bir romanı Düğün Hediyesi.
Kitap Lucy Kevin'in yayınlanmış ilk kitabı ama daha ilk kitabı olmasını rağmen ben çok beğendim.Tatilde okunabilecek hoş sevimli bir kitap.
Andrew ve Julie adlı kahramanlarımış iki ahçı.Ama daha önceden Julie için kötü bir geçmişleri var.Çünkü Andrew dükkanının kapanmasına sebep olmuş hem de kalbi çok kırmış Julie'nin bu sebeple.Ancak bir gün tekrar karşılaşırlar ve tekrar benzer olaylar olunca...



Ben kitabı sevdim ama sonu sanki biraz havada kaldı gibi.Bunun nedeni romanın Dört Düğün Bir Fiyasko serisinin ilk kitabı olmuş olması da olabilir.Ben devamının geleceğini düşünerek pek önemsemiyorum bu konuyu.Eğer çıkarsa yeni kitaplar tabi ki alıp okurum da :))




Siz bu kitabı okudunuz mu?Beğendiniz mi Andrew'u mu hakli buldunuz Julie'yi mi??
Herkese keyifli haftalar!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder